Zasady umawiania,
opłacania
i odwoływania wizyt
1. Na spotkanie należy umówić się wcześniej - telefonicznie lub mailowo. Kiedy pracuję nie odbieram telefonu, dlatego proszę o zostawienie wiadomości SMS.
2. Aby potwierdzić pierwszą wizytę konieczne jest wcześniejsze jej opłacenie, przelewem lub blikiem.
3. Odwołanie wizyty (pierwszej lub kolejnej) może nastąpić na dwa dni przed planowanym terminem spotkania. W przypadku późniejszego odwołania lub nieodwołania spotkania konieczne jest poniesienie przez Klienta pełnych kosztów wizyty. Pieniądze zapłacone z góry nie zostają zwrócone, wizyta nieopłacona musi zostać uregulowana przed kolejnym spotkaniem.
4. Na pierwszych sesjach ustalony zostaje tzw. kontrakt terapeutyczny, czyli zasady terapii, określone zostają problemy i cele oraz kwestie organizacyjne takie jak umawianie i odwoływanie sesji.
Cennik
Konsultacja psychologiczna (50min)
200 zł
Sesja psychoterapii (50min)
200 zł
Pomoc psychologiczna dla par w kryzysie (50min)
300 zł

"W terapii najważniejsza jest relacja, to ona uzdrawia."
Irwin Yalom

